Əmlakla bağlı Çağrı mərkəzinə hansı müraciətlər daxil olub

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi tərəfindən göstərilən bütün xidmətlərdə vətəndaş məmnunluğunu təmin etmək, əhali tərəfindən daxil olan müraciətləri operativ cavablandırmaq üçün 193 Vahid Çağrı mərkəzi fəaliyyət göstərir. Bu xidmət sayəsində istənilən vətəndaş komitənin fəaliyyət sferası ilə bağlı bütün suallara cavab tapmaqla yanaşı, hüquqi məsləhətlər də ala bilir. Dövlət əmlakının özəlləşdirilməsi, hərracların keçirilməsi, daşınmaz əmlakın qeydiyyatı, kadastr uçotu işləri və digər müraciətlərə mütəxəssislər  tərəfindən həssaslıqla yanaşılır.

Ardını oxu...

Zərdab rayonunda torpaqların dəqiq uçotu müəyyən edildi

Torpaq idarəçiliyində mühüm layihələrdən olan elektron kadastr uçot işlərinin nəticəsində  ölkədə torpaq fondunun idarə edilməsi elmi əsaslarla aparılır, torpaq balansı dəqiqləşir. Bundan başqa regionların hüdudları daxilində torpaqların sərhədləri müəyyənləşir, dövlət nəzarəti müasir dövrün prinsiplərinə uyğunlaşır. Eyni zamanda torpaqların münbitlik dərəcəsi öyrənilir, aqrar sahənin inkişafı ilə bağlı düzgün qərarlar qəbul edilir. Artıq bu işlər nəticəsində torpaqlardan təyinatı üzrə istifadənin vəziyyəti ilə bağlı məlumatlar daha rahat və dəqiq əldə edilir. Mülkiyyətçilərin sahib olduğu torpaqdan əlavə ərazini qanunsuz olaraq istifadə etmələri aradan qaldırılır. Bütün bunlar Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi tərəfindən yaradılan Torpaqların Elektron Kadastr Uçotu İnformasiya Sistemi nəticəsində reallaşır.

Ardını oxu...

Sentyabrın ilk rəqabətli hərracı: 10 dövlət əmlakına 17 sifariş verildi

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi tərəfindən tətbiq olunan unikal və funksional Elektron hərrac sistemi ilə dövlət əmlaklarının özəlləşdirilməsi prosesi hər kəs üçün əlçatandır. Biznesə başlamaq və ya mövcud fəaliyyətini genişləndirmək istəyən investorlar və digər şəxslər bu hərraclarda iştirak edir. Aşağı qiymətli obyektlərin prosesə cəlb olunması vətəndaşlar üçün sərfəli yatırımı təmin edir. Özəlləşməyə çıxarılan əmlakların müxtəlifliyi isə ictimai marağı artırmaqla rəqabətli mühit yaradır. Vətəndaşlar sahib olmaq istədikləri əmlakları elektron formada sifariş verib, proses iştirakçısına çevrilir.

Ardını oxu...

“Kadastr kalkulyatoru” yaradılıb

Azərbaycanda daşınmaz əmlakın kadastrı ilə bağlı xidmətlər sahəsində daha bir elektron xidmət istifadəyə verilib. İndi ölkə vətəndaşları, fiziki və hüquqi şəxslər əmlakla bağlı kadastra dair dövlət rüsumu və xidmət haqqını onlayn qaydada hesablaya bilirlər. Belə ki, Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi tərəfindən “Kadastr kalkulyatoru” yaradılıb. Bu elektron xidmət sayəsində “Kadastr planlarının və yerquruluşu xəritələrinin tərtibi”, eləcə də “Torpaqların inventarlaşdırılması və müayinə baxış aktlarının tərtibi” ilə bağlı tələb olunan xidmət haqqını və dövlət rüsumunu öyrənmək mümkündür. Bu isə öz növbəsində daşınmaz əmlakın kadastrı sahəsində göstərilən xidmətlərin daha da sadələşməsi deməkdir. Vətəndaşlar sənədləşdirmə üçün zəruri rüsum və xidmət haqqını öncədən öyrənməklə vaxtlarına qənaət Kadastredəcək. Xidmət bu sahədə şəffaflığın, çevikliyin artırılmasına, vətəndaş məmnunluğunun təmin edilməsinə imkan verir. Xidmət haqqının və dövlət rüsumunun əvvəlcədən dəqiq bilinməsi istifadəçilərin özləri üçün ən optimal variantı seçməsini və sənədləşdirməyə başlayıb-başlamamaqla bağlı istədiyi qərarı verməsini təmin edir. Bu yenilik vətəndaşa rahat və operativ qaydada kadastrla bağlı hüquqi əməliyyatları aparmaq üçün daha rasional imkanlar yaradır.

Ardını oxu...

 
 
 

Sorğu

“Əmlakını qeydiyyata al və mülkiyyətinə sahib ol” kampaniyasında iştirak etmisinizmi?