Vətəndaşlar komitənin elektron xidmətlərindən geniş yararlanırlar

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin dövlət orqanları tərəfindən elektron xidmətlərin təşkili ilə bağlı müvafiq Fərmanına əsasən Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi son iki ildə mühüm tədbirlər həyata keçirib. Belə ki, görülən işlər nəticəsində elektron xidmətlərin tətbiqi genişləndirilib və ümumilikdə 29 e-xidmət vətəndaşların istifadəsinə verilib. Elektron xidmətlərin hamısı “Elektron hökumət” portalına inteqrasiya edilib. İndiyədək 111 mindən çox fiziki və hüquqi şəxslər komitənin elektron xidmətlərindən yararlanıb.

Komitənin elektron xidmətlər portalında istifadədə olan elektron xidmətlər dövlət əmlakının özəlləşdirilməsi, idarə edilməsi, daşınmaz əmlakın qeydiyyatı ilə bağlıdır. Həmin xidmətlərin 25-i interaktiv və 4-ü informativdir. Qeyd olunan interaktiv xidmətlərə səhmdar cəmiyyətlərin səhmlərinin, kiçik dövlət müəssisə və obyektlərin, yarımçıq tikililərin, dövlət qurumlarının balansında olan nəqliyyat vasitələrinin özəlləşdirilməsinə dair keçirilən hərraclarla bağlı e-xidmətlər aiddir. Bu xidmətlər sayəsində artıq dövlət əmlakının özəlləşdirilməsi ilə bağlı hərraclarda iştirak üçün sifarişlər elektron qaydada qəbul edilir.

Ardını oxu...

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi “Açıq qapı” günü və hüquqi maarifləndirmə tədbiri keçirib

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi 17 oktyabr 2014-cü il tarixində Abşeronda vətəndaşlar və mətbuat nümayəndələri üçün növbəti dəfə “Açıq qapı” günü təşkil edib. Həmin gün daşınmaz əmlakın qeydiyyat və kadastrı sahəsində vətəndaşlar, aidiyyəti dövlət qurumları, ictimai təşkilatlar, bələdiyyələr, əmlak bazarı iştirakçıları, notariat orqanlarının nümayəndələrinin iştirakı ilə maarifləndirmə seminarı da keçirilib. Hər iki tədbir Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestri Xidmətinin Abşeron ərazi idarəsində baş tutub.

“Açıq qapı” günü-vətəndaş forumu “Açıq Hökumətin təşviqinə dair 2012-2015-ci illər üçün Milli Fəaliyyət Planı”na uyğun olaraq həyata keçirilib. “Milli Fəaliyyət Planı”nda dövlət orqanlarının fəaliyyətində şəffaflığın artırılması, ictimaiyyət ilə sıx əlaqələrin qurulması və ictimai iştirakçılığın genişləndirilməsi ilə bağlı bir sıra prinsiplər yer alıb. Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi də bu prinsiplərdən irəli gələrək belə tədbirlərin təşkilini davam etdirir.

Ardını oxu...

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi BMT Avropa İqtisadi Komissiyasının tədbirinə sədrlik etmişdir

Məlumat verildiyi kimi, Cenevrə şəhərində yerləşən BMT-nin Avropa üzrə mənzil-qərargahında BMT Avropa İqtisadi Komissiyasının Mənzil Təsərrüfatı və Daşınmaz Əmlakın İdarə Edilməsi Komitəsinin 75-ci Sessiyası keçirilmişdir. Azərbaycan Respublikasını Sessiyada Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsinin sədri Kərəm Həsənovun rəhbərlik etdiyi nümayəndə heyəti təmsil edirdi. Qeyd edilməlidir ki, BMT Avropa İqtisadi Komissiyasının Daşınmaz Əmlak İdarəçiliyi üzrə hökumətlərarası İşçi Qrupuna, eləcə də onun Bürosuna 2013-cü ilin mart ayında regiona daxil olan 56 üzv dövlətin açıq səsverməsi yolu ilə seçilmiş Azərbaycan Respublikasının Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi sədrlik edir.

Sessiyada Dayanıqlı Mənzil Təsərrüfatı Xartiyası, sözügedən komitə tərəfindən son bir il ərzində həyata keçirilən tədbirlər, Avropa İqtisadi Komissiyası regionu üçün 2014-2020-ci illər üzrə Mənzil Təsərrüfatı və Daşınmaz Əmlak İdarəçiliyi Strategiyası və Tədbirlər Planının icra vəziyyəti nəzərdən keçirildi, habelə aidiyyəti mövzularda ölkə təqdimatları dinlənildi. Qeyd edilməlidir ki, Avropa İqtisadi Komissiyası özündə bütün Avropa dövlətlərini, keçmiş SSRİ ölkələrini, Şimali Amerika materikinə daxil olan Amerika Birləşmiş Ştatları və Kanadanı, eləcə də İsrail və qardaş Türkiyə də daxil olmaqla 56 üzv dövləti birləşdirir.

Ardını oxu...

Vətəndaşların əmlak məsələləri ilə bağlı qaynar xəttə olan müraciətləri operativ həll olunur, hüquqi məsləhətlər verilir

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi vətəndaş müraciətlərinin qəbulu, çevik cavablandırılması, müraciətlərin araşdırılması və həlli işini daim diqqətdə saxlayır. Bu məqsədlə Komitədə 193, 148 və 566-07-44  nömrəli qaynar xətlər fəaliyyət göstərir. 193 saylı qaynar xətdə dövlət əmlakının özəlləşdirilməsi, icarəsi və istifadəsi, 148 saylı qaynar xətdə vətəndaşlara aid daşınmaz əmlak üzərində mülkiyyət hüquqlarının qeydiyyatı, 566-07-44  nömrəli qaynar xətdə isə özəlləşdirmə prosesində keçirilən hərraclarla bağlı suallar cavablandırılır.

2014-cü il ərzində Komitənin hər 3 qaynar xətti vasitəsilə ümumilikdə 1700-ə yaxın vətəndaş müraciəti qəbul edilib. Müraciətlərin böyük əksəriyyəti sorğu xarakterli olmaqla, daha çox daşınmaz əmlakın qeydiyyatı sahəsində hüquqi yardım və məsləhətlərin alınması, komitənin elektron və onlayn xidmətləri ilə bağlı olub.

Ardını oxu...

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsinin sədri Şabranda vətəndaşları qəbul edib

Azərbaycan Respublikasının Prezidentinin tapşırığına uyğun olaraq, Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsinin sədri Kərəm Həsənov 26 sentyabr 2014-cü il tarixində Şabran şəhərində vətəndaş qəbulu keçirib. Qəbulda Şabran, Xızı, Siyəzən, Şamaxı və Qobustan rayonlarından olan vətəndaşlar iştirak edib. Vətəndaşların qəbulu Şabran şəhərində yerləşən Heydər Əliyev Mərkəzində keçirilib.

Qəbulda müxtəlif sosial təbəqədən və yaş həddindən olan vətəndaşlar iştirak edib. Komitə sədri onların müraciətlərinə baxıb, təklif və xahişlərini diqqətlə dinləyib.

Qəbula gələn vətəndaşların bir qismi onlara ayrılmış torpaq sahələrinin, bir qismi yaşadıqları fərdi həyət evləri və mənzillərinin, digər qismi isə kommersiya məqsədilə istifadə etdikləri qeyri-yaşayış sahələrinin özəlləşdirilməsi ilə əlaqədar müraciət ediblər.

Ardını oxu...

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsinin sədri Kərəm Həsənov Şabranda vətəndaş qəbulu keçirəcək

Mərkəzi icra hakimiyyəti orqanları rəhbərlərinin şəhər və rayonlarda vətəndaşların qəbulu cədvəlinə uyğun olaraq Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsinin sədri  Kərəm Həsənov 26 sentyabr 2014-cü il tarixində Şabran rayonunda növbəti vətəndaş qəbulu keçirəcəkdir. Qəbulda Şabran, Xızı, Siyəzən, Şamaxı və Qobustan rayonlarından olan vətəndaşların müraciətlərinə baxılacaqdır. Vətəndaş qəbulu saat 11:00-da Şabran rayonunda yerləşən Heydər Əliyev Mərkəzində keçiriləcəkdir. Qəbula yazılmaq istəyən vətəndaşlar komitənin Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır. elektron ünvanına yaza və aşağıdakı nömrələrlə əlaqə saxlaya bilərlər:

Komitənin Aparatı: (012) 490 24 08 (daxili 105, 102 və 349)

Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestri Xidmətinin 5 saylı ərazi idarəsi:

(023) 325 00 17, (023) 325 00 18

Almaniyanın daşınmaz əmlakın özəlləşdirilməsi və idarə edilməsi qurumunun nümayəndə heyəti Bakıda işgüzar səfərdə olmuşdur

Azərbaycan Respublikasının Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi dövlət əmlakının idarə edilməsi və özəlləşdirilməsi, daşınmaz əmlaka dair hüquqların dövlət qeydiyyatına alınması, daşınmaz əmlakın dövlət reyestrinin aparılması və vahid kadastrın tərtib edilməsi sahəsində beynəlxalq təcrübənin öyrənilməsi məqsədi ilə müxtəlif ölkələrin müvafiq qurumları ilə əməkdaşlığın genişləndirilməsi istiqamətində ardıcıl tədbirlər həyata keçirir.

Bu əlaqələr, əsasən, qeyd olunan sahələrdə informasiya və metodiki təminatın gücləndirilməsi, təcrübə mübadiləsi məqsədi ilə qarşılıqlı səfərlərin təşkili və digər istiqamətləri əhatə edir.

Bu baxımdan, Azərbaycan Respublikasının Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi öz vəzifə və funksiyaları çərçivəsində Almaniya Federal Maliyyə Nazirliyinin VIII Baş İdarəsi ilə mövcud əməkdaşlığı uğurla davam etdirir. VIII Baş İdarə Almaniya Federativ Respublikasında sənaye müəssisələri və federal daşınmaz əmlakın özəlləşdirilməsi və idarə edilməsi sahəsində fəaliyyət göstərən dövlət qurumudur. 

Ardını oxu...

Dövlət əmlakının idarə edilməsi və özəlləşdirilməsi ilə bağlı elektron xidmətlərin təqdimatı keçirilib

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi 12 sentyabr 2014-cü il tarixində “Dövlət əmlakının idarə edilməsi və hərracların təşkili: müasir yanaşmalar və elektron xidmətlər” mövzusunda İctimai Təqdimat keçirib.

Tədbirin məqsədi  dövlət əmlakının özəlləşdirilməsi və idarə edilməsi sahəsində tətbiq edilən müasir yanaşmaları və elektron xidmətləri, o cümlədən illik xüsusi hesabat formalarının elektron qəbulu və həyata keçirilən elektron hərracları ictimaiyyətə açıqlamaqdır. Həmçinin onların mahiyyət və faydaları, şəffaflığın daha yüksək səviyyədə rolu barədə ictimaiyyəti məlumatlandırmaq da tədbirin məqsədlərindəndir.

Tədbirdə Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsinin mərkəzi aparatı, Hərracların Təşkili üzrə Auksion Mərkəzi, İnformasiya Texnologiyaları və Məlumat İdarəetmə Mərkəzi, Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestri Xidməti, aidiyyəti dövlət qurumlarının, ictimai birliklərin və kütləvi informasiya vasitələrinin nümayəndələri iştirak edib.

Ardını oxu...

Kütləvi İnformasiya Vasitələrinin nəzərinə!

12 sentyabr 2014-cü il tarixində Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi tərəfindən Kütləvi İnformasiya Vasitələri üçün “Dövlət əmlakının idarə edilməsi və hərracların təşkili: müasir yanaşmalar və elektron xidmətlər” mövzusunda İctimai Təqdimat keçiriləcək. Tədbirin məqsədi  dövlət əmlakının özəlləşdirilməsi və idarə edilməsi sahəsində tətbiq edilən müasir yanaşmaları və elektron xidmətləri, o cümlədən illik xüsusi hesabat formalarının elektron qəbulu və həyata keçirilən elektron hərracları ictimaiyyətə açıqlamaqdır. 

Tədbirdə iştirak etmək istəyən KİV nümayəndələrinin 12 sentyabr 2014-cü il tarixində saat 10:30-da Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestri Xidmətinin inzibati binasında olmaları xahiş olunur.

Ünvan: Bakı şəhəri, AZ 1073, Yasamal rayonu, Hüseyn Cavid prospekti, 31 (Elmlər Akademiyası metrosunun arxası).

Əlaqə telefonu: (012) 490 24 08 (daxili 157), (050) 235 30 33

Ardını oxu...

Daşınmaz əmlakın qeydiyyatının inkişafı və vətəndaş məmnunluğunun artırılması istiqamətində növbəti tədbirlər keçirilib

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi daşınmaz əmlakın qeydiyyatı sisteminin müasir prinsiplərlə inkişafı, vətəndaş məmnunluğunun artırılması və sosial yönümlülüyün gücləndirilməsi istiqamətində növbəti tədbirləri həyata keçirib. Belə ki, komitə 01 sentyabr 2014-cü il tarixində Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestri Xidmətinin Beyləqanda yerləşən 6 saylı  ərazi idarəsinin yeni inşa edilmiş inzibati binasının açılışını edib. Yeni inzibati bina vətəndaşlara daha rahat, şəffaf, çevik və müasir xidmətlərin göstərilməsi məqsədilə tikilib. Həmin gün ərazi idarəsində eyni vaxtda paralel olaraq respublikanın bütün bölgələrində mobil ofis xidmətlərinin göstərilməsi məqsədilə alınmış yeni avtonəqliyyat vasitələrinin təqdimatı olub. Həmçinin, eyni gündə vətəndaşlar və mətbuat nümayəndələri üçün “Açıq qapı” günü-vətəndaş forumu və daşınmaz əmlakın qeydiyyatı ilə bağlı hüquqi maarifləndirmə seminarı keçirilib.

Komitənin eyni gündə keçirdiyi dörd tədbirdə komitə rəhbərliyi, ərazi idarəsinin əməkdaşları və mətbuat nümayəndələri iştirak edib.

Tədbirdə iştirak edən Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestri Xidmətinin rəisi Məhəmməd İmanov qeyd edib ki, keçirilən belə tədbirlər vətəndaşlara xidmət səviyyəsinin yüksəldilməsi və sosial məmnunluğun artırılması istiqamətində görülən işlərin davamıdır. Bu istiqamətdə komitənin önəm verdiyi ən mühüm məsələ fəaliyyətin müasir əsaslarla qurulması, modern idarəetmə sisteminin və informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının tətbiqidir.

Ardını oxu...

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsinin sədri Qaxda keçirdiyi qəbulda vətəndaşların müraciətlərinə baxıb


Azərbaycan Respublikasının Prezidentinin tapşırığına əsasən, mərkəzi icra hakimiyyəti orqanlarının rəhbərləri bölgələrdə vətəndaş qəbulları keçirir, onları dinləyir, müraciət etdikləri məsələlərin həllinə köməklik göstərirlər.

Növbəti belə qəbul avqust ayının 22-də Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsinin sədri Kərəm Həsənov tərəfindən Qax şəhərində keçirilib. Qəbulda Qax, Zaqatala, Balakən və Şəki rayonlarından olan vətəndaşların müraciətlərinə baxılıb. Vətəndaş qəbulu Qax şəhərində yerləşən Heydər Əliyev Mərkəzində keçirilib.

Qəbulda iştirak edən vətəndaşlar müxtəlif məsələlərlə bağlı müraciət ediblər. Komitə sədri onların müraciətlərini, təklif və xahişlərini diqqətlə dinləyib.

Qəbula gələn vətəndaşlar əsasən xüsusi mülkiyyətdə olan daşınmaz əmlakları üzərində hüquqların dövlət qeydiyyatı ilə bağlı müraciət ediblər. Belə ki, onlardan bir qismi onlara müvafiq qurum tərəfindən ayrılmış və ya alqı-satqı ilə əldə etdikləri torpaq sahələrinin özəlləşdirilməsi ilə bağlı müraciətlərini səsləndiriblər. Bir qismi yaşadıqları fərdi həyət evləri və mənzilləri, digər qismi isə kommersiya məqsədilə istifadə etdikləri qeyri-yaşayış sahələri üzərində mülkiyyət hüquqlarının qeydiyyatı ilə əlaqədar müraciət ediblər.

Ardını oxu...

Dövlət əmlakının idarə edilməsi və özəlləşdirilməsində müasir yanaşmalar və şəffaflıq prinsipləri tətbiq edilir

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi son illər dövlət əmlakı idarəçiliyinin təkmilləşdirilməsi,  müasir əsaslarla inkişafı, optimal idarəetmə metodlarının tətbiqi, dövlət əmlakının özəlləşdirilməsinin sürətləndirilməsi istiqamətində bir sıra nəticələr əldə edib. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin dövlət əmlakının qorunub saxlanması, idarə edilməsinin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı müvafiq fərmanının icrası ilə bağlı müntəzəm tədbirlər görülür. Dövlət əmlakının qorunması və istifadə vəziyyəti ilə əlaqədar hesabatların qəbulu prosedurları sadələşib və tamamilə elektronlaşıb. Belə ki, komitənin elektron xidmətlər portalında dövlət əmlakının qorunub saxlanılması və ondan istifadə edilməsi vəziyyəti haqqında xüsusi hesabat formasının elektron qəbulu ilə bağlı e-xidmət fəaliyyət göstərir. Bu xidmət dövlət müəssisə və qurumlarına xüsusi hesabat formalarını artıq elektron şəkildə təqdim etmək imkanı yaradıb. Bununla da, əvvəllər bu prosesə sərf olunan vaxta böyük qənaət olunub, belə hesabatları vermək üçün komitənin ərazi şöbələrinə gediş-gəlişlərə ehtiyac qalmayıb.

2014-cü ilin ilk 6 ayında 2080-ə yaxın dövlət müəssisə və təşkilatı tərəfindən illik xüsusi hesabat forması elektron xidmət vasitəsilə təqdim edilib.

Dövlət əmlakı idarəçiliyi sahəsində elektron xidmətlər ilə bərabər, müasir yanaşma və üsulların, optimal və şəffaf idarəetmə metodlarının tətbiqi ilə bağlı tədbirlər də həyata keçirilir. Müasir idarəçilik prinsipləri və mexanizmləri əsasında dövlət əmlakının idarə edilməsinin təkmilləşdirilməsi, bu istiqamətdə şəffaflıq və effektivliyin artırılması, bu sahədə müvafiq dövlət qurumları arasında səmərəli koordinasiya sisteminin qurulması təmin edilir.

Ardını oxu...

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsinin sədri Kərəm Həsənov Qaxda vətəndaş qəbulu keçirəcək

Mərkəzi icra hakimiyyəti orqanları rəhbərlərinin şəhər və rayonlarda vətəndaşların qəbulu cədvəlinə uyğun olaraq Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsinin sədri  Kərəm Həsənov 22 avqust 2014-cü il tarixində Qax şəhərində növbəti vətəndaş qəbulu keçirəcəkdir. Qəbulda Qax, Zaqatala, Balakən və Şəki rayonlarından olan vətəndaşların müraciətlərinə baxılacaqdır. Vətəndaş qəbulu saat 11:00-da Qax şəhərində yerləşən Heydər Əliyev Mərkəzində keçiriləcəkdir. Qəbula yazılmaq istəyən vətəndaşlar komitənin Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır. elektron ünvanına yaza və aşağıdakı nömrələrlə əlaqə saxlaya bilərlər:

Komitənin Aparatı: (012) 490 24 08 (daxili 105, 102 və 349)

Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestri Xidmətinin 12 saylı (Şəki) ərazi idarəsi: (2424) 4-26-20, 4-25-92

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi Xaçmazda “Açıq qapı” günü və hüquqi maarifləndirmə tədbiri keçirib

08 avqust 2014-cü il tarixində Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi yanında Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestri Xidmətinin Xaçmaz ərazi idarəsində vətəndaşlar, maraqlı tərəflər və mətbuat nümayəndələri üçün “Açıq qapı” günü-vətəndaş forumu və hüquqi maarifləndirmə tədbiri keçirilib.

“Açıq qapı” gününün təşkilində başlıca məqsəd ictimaiyyəti müasir əsaslarla qurulmuş daşınmaz əmlakın qeydiyyatı prosesi, günün tələblərinə cavab verən xidmət şəraiti ilə yaxından tanış etmək, vətəndaşlara qeydiyyatla bağlı hüquqi prosedurları əyani çatdırmaq, yaradılmış rahat, çevik və modern xidmətləri nümayiş etdirmək, vətəndaşların və KİV nümayəndələrinin bu istiqamətdə suallarını cavablandırmaqdır.

Qeyd edək ki, komitə tərəfindən bu tədbir “Açıq Hökumətin təşviqinə dair 2012-2015-ci illər üçün Milli Fəaliyyət Planı”na uyğun olaraq həyata keçirilib. “Açıq qapı” günündə vətəndaşlar ərazi idarəsində qeydiyyat prosesini izləmək və yaxından tanış olmaq imkanı əldə ediblər. Tədbirdə daşınmaz əmlakın qeydiyyatı ilə bağlı iş prinsipi, qeydiyyat prosedurları, hüquqi tələblər və zəruri sənədlər, habelə, sənədlərin qəbulu və hazırlanması qaydaları iştirakçılara əyani nümayiş etdirilib və izah edilib. Bildirilib ki, Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestri Xidmətinin ərazi idarələrində vətəndaşlara rahat, operativ və şəffaf xidmət üçün yüksək səviyyədə şərait yaradılıb. Bakı şəhərinin bütün rayonları və respublikanın bütün bölgələri üzrə günün tələblərinə cavab verən müasir ərazi qeydiyyat idarələri vətəndaşlara xidmət göstərir. Belə idarələrdə fəaliyyət müasir əsaslarla qurulub və modern idarəetmə sistemi tətbiq edilir. Xidmətlər zamanı növbəliliyin tənzimlənməsi məqsədilə qəbul zallarında elektron növbəlilik aparatı quraşdırılıb. Vətəndaşların qəbulu şöbələri müasir avadanlıq və zəruri vasitələrlə təchiz olunub. Qəbul şöbələrində daşınmaz əmlakın qeydiyyatı ilə bağlı informasiya və hüquqi maarifləndirmə guşələri yaradılıb. Əsas hədəf isə daşınmaz əmlakın qeydiyyatında vətəndaşlara keyfiyyətli, şəffaf, və rahat xidmətlərin göstərilməsi ilə sosial məmnunluğu artırmaqdır.

Ardını oxu...

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi vətəndaş məmnunluğunun yüksəlməsi istiqamətində fəaliyyətini gücləndirir

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti tərəfindən şəffaflıq və operativlik, korrupsiya ilə mübarizə, ictimai agahlıq və aşkarlıq, sosial məmnunluq kimi prinsiplər ölkəmizin sosial-iqtisadi inkişafının prioritetləri elan edilib. Aparılan sosial siyasətin mahiyyətini insan amilinin hər şeydən önə çəkilməsi, onun rifahının və maddi-mənəvi inkişafının yüksək təmin olunması, maddi kapitalın insan kapitalına çevrilməsi təşkil edir. Ölkə başçısı qeyd olunan prinsiplərin reallaşması məqsədilə müasir informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının, sosial xidmətlərdə innovativ və operativ üsulların tətbiqi, bu xidmətlərin əhaliyə rahat şəkildə çatdırılması, bürokratik meyllərin və hüquqi maneələrin tamamilə aradan getməsi, xidmətlərdə vaxt aparan prosedurların maksimum sadələşdirilməsi kimi tələbləri önə çəkib. Bu səbəbdən, ölkə prezidenti tərəfindən bu məsələlər daim diqqət mərkəzindədir, bununla əlaqədar olaraq, dövlət orqanlarına mütəmadi şəkildə tapşırıqlar və göstərişlər verilir, belə tapşırıqların icrası nəzarətdə saxlanılır.

 Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi də, dövlət orqanı kimi, qarşıya qoyulan tələbləri yerinə yetirməklə ölkəmizin sosial-iqtisadi inkişafına öz töhfəsini verməkdə davam edir.

Ölkə başçısının tapşırıq və göstərişlərinin icrası məqsədilə, komitə tərəfindən dövlət əmlakının özəlləşdirilməsi, xüsusi mülkiyyətin dövlət qeydiyyatı, daşınmaz əmlakın kadastrı və ünvan reyestri sahələrində müntəzəm tədbirlər həyata keçirilir. Göstərilən xidmətlərdə şəffaflıq, rahatlıq, əlçatanlıq, vətəndaş məmnunluğu, ictimai agahlıq və maarifləndirmə kimi məsələlər komitənin fəaliyyətində mühüm prinsiplər kimi daim önə çəkilir.

Ardını oxu...

Hərraclarda elektron xidmətlərin tətbiqi genişləndirilir


Azərbaycan Respublikası Prezidenti tərəfindən vətəndaşlara şəffaf və səmərəli xidmətlərin göstərilməsi ilə bağlı dövlət orqanlarına ciddi tapşırıqlar verilib. Prezidentimiz əsas tələblər kimi vətəndaşlara göstərilən xidmətlərin elektron formaya keçirilməsi, vətəndaş-məmur münasibətlərinin müasir üsullarla aparılmasını irəli sürüb.

Bu məqsədlə, Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi daşınmaz əmlakın qeydiyyatı ilə yanaşı, dövlət əmlakının özəlləşdirilməsi sahəsində də şəffaflığın və operativliyin təmin olunması, elektron əmlak idarəçiliyi sisteminin qurulması məqsədilə davamlı tədbirlər həyata keçirir. Müasir informasiya texnologiyaları tətbiq edilir və bu istiqamətdə işlər sürətlə genişləndirilir.

Bu tapşırıqlardan irəli gələrək komitə 2012-ci ildən elektron xidmətlərin tətbiqinə başlayıb. Bu il komitə yeni elektron xidmətlər istifadəyə verib. Elektron xidmətlər sahəsində komitənin həyata keçirdiyi növbəti tədbir dövlət əmlakının özəlləşdirilməsi ilə bağlı hərraclarda iştirak üçün sifarişlərin qəbulunun elektron müstəviyə keçirilməsidir. Məqsəd özəlləşdirmə prosesində müasir yanaşmaları, modern xidmətləri önə çəkmək və getdikcə tətbiqini genişləndirməkdir.

Ardını oxu...

Dövlət əmlakı idarəçiliyinin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı Layihənin Təqdimatı keçirilib

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsində 25 iyul 2014-cü il tarixində dövlətə məxsus daşınmaz əmlakların idarə edilməsinin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı Layihənin Təqdimatı keçirilib.

Dövlət əmlakı idarəçiliyi ilə bağlı həyata keçirilən tədbirlərin məqsədi müasir dövrdə dövlət əmlakının idarə edilməsinin təkmilləşdirilməsi, bu istiqamətdə şəffaflıq və effektivliyin artırılması, daşınmaz əmlak bazarının inkişaf etdirilməsi, bu sahədə müvafiq dövlət qurumları arasında səmərəli koordinasiya sisteminin təmin edilməsidir. Eyni zamanda, bu tədbirlər dövlətə məxsus daşınmaz əmlakın idarə və istifadə edilməsini dəstəkləyən etibarlı, şəffaf və səmərəli idarəetmə sistemini təmin etmək, insan resursları strategiyası və insan resurslarının sistemləşdirilməsini təkmilləşdirmək məqsədini daşıyır. Bütün bunlara isə modern yanaşmaların, qabaqcıl dünya ölkələrinin təcrübəsinin, informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının və müasir idarəçilik prinsipləri və mexanizmlərinin tətbiqi ilə nail olunur.

Təqdimatın təşkilində başlıca məqsəd isə qeyd olunan tədbirlərin dövlət əmlakı idarəçiliyində əhəmiyyəti və iqtisadi səmərəsini, bu sahədə əldə olunmuş nəticələri və gələcək inkişaf meyllərini ictimaiyyətə açıqlamaqdır.

Təqdimat tədbirində Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsinin mərkəzi aparatı və struktur qurumları olan Daşınmaz Əmlakın Kadastrı və Texniki İnventarlaşdırılma Mərkəzi, Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestri Xidməti, İnformasiya Texnologiyaları və Məlumat İdarəetmə Mərkəzi, komitənin regional şöbələrinin və kütləvi informasiya vasitələrinin nümayəndələri iştirak ediblər.

Ardını oxu...

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi 2014-cü ilin birinci yarımilliyində görülmüş işlərə və qarşıda duran vəzifələrə həsr olunmuş müşavirə keçirib

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi tərəfindən 2014-cü ilin ilin birinci yarımilliyində görülmüş işlər və qarşıda duran vəzifələrə dair geniş müşavirə keçirilib.

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsinin sədri Kərəm Həsənov giriş sözü ilə müşavirəni açıq elan edib. Komitə sədri bildirib ki, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərman və sərəncamları ilə verilmiş tapşırıqların icrası, şəffaflığın təmin edilməsi, fəaliyyət sahələri üzrə nailiyyətlərin artırılması istiqamətində tədbirlər davam etdirilib. Vurğulanıb ki, şəfafflıq və ictimai maarifləndirmə, modern və səmərəli əmlak idarəçiliyi, sosial məmnunluq və yüksək xidmət keyfiyyəti kimi məsələlər komitə üçün daim prioritet təşkil edir. Məhz bu səbəbdən, qeyd olunan ümdə məsələlərin təmin olunması məqsədilə, ötən dövr ərzində mütərəqqi idarəetmə sisteminin, müasir mexanizmlərin və optimal elektron xidmətlərin tətbiqi genişləndirilib.

Ardını oxu...

Regionlarda istifadəyə verilən yeni ərazi idarələri daşınmaz əmlakın qeydiyyatında vətəndaş məmnunluğunu artırır

10 iyul 2014-cü il tarixində Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi yanında Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestri Xidmətinin Bərdədə yerləşən 7 saylı ərazi idarəsinin yeni inzibati binasının açılışı olub. Açılışda komitə rəhbərliyi, ərazi idarəsinin əməkdaşları və mətbuat nümayəndələri iştirak edib. Bu gün, eyni zamanda, ərazi idarəsində vətəndaşlar, maraqlı tərəflər və Kütləvi İnformasiya Vasitələrinin nümayəndələri üçün “açıq qapı” günü keçirilib. “Açıq qapı” gününün təşkilində məqsəd ərazi idarəsində daşınmaz əmlakın qeydiyyatı prosesi ilə əyani tanışlıq, vətəndaşlara və digər iştirakçılara qeydiyyatla bağlı hüquqi prosedurların əyani çatdırılması, vətəndaşların və KİV nümayəndələrinin bu istiqamətdə suallarının cavablandırılması, qeydiyyat prosesinin video və foto çəkilişlərlə birbaşa işıqlandırılmasıdır.

Tədbirdə Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi yanında Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestri Xidmətinin rəisi Məhəmməd İmanov açılış nitqi ilə çıxış edib. O bildirib ki, Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi Azərbaycan Respublikası Prezidentinin vətəndaşlara xidmət səviyyəsinin yüksəldilməsi ilə bağlı tapşırıqlarına uyğun olaraq fəaliyyət sahələri üzrə sosial məmnunluğun təmin olunması məqsədilə müntəzəm tədbirlər həyata keçirir. Bu istiqamətdə komitənin önəm verdiyi ən mühüm məsələ fəaliyyətin müasir əsaslarla qurulması, modern idarəetmə sisteminin və informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının tətbiqidir. Əsas hədəf isə daşınmaz əmlakın qeydiyyatında vətəndaşlara keyfiyyətli, şəffaf, rahat və çevik xidmətlərin təqdim olunmasıdır.

Qeyd olunub ki, bu gün əhalinin istifadəsinə verilən Bərdə ərazi qeydiyyat idarəsinin yeni inzibati binası da qeyd olunan tədbirlərin davamıdır. Bərdə, Tərtər, Ağdam, Goranboy rayonları və Naftalan şəhərini əhatə edən Ərazi İdarəsinin yeni inzibati binası müasir xidmət standartlarına və tələblərinə tam cavab verir. Binanın tikintisinə 2013-cü ilin sentyabr ayından başlanılıb və tikinti işləri 01 iyun 2014-cü ildə başa çatdırılıb. Sahəsi 745 m2 olan ərazi idarəsinin inzibati binası 3 mərtəbədən ibarətdir. Yeni tikilidə 20 xidməti otağı və akt zalı vardır.

Ardını oxu...

Daşınmaz əmlakın qeydiyyatı ilə bağlı mobil ofislər iyul ayında şimal bölgəsində vətəndaşlara xidmət göstərəcək


Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi mobil ofislər vasitəsilə (xüsusi nəqliyyat vasitələrində) daşınmaz əmlakın qeydiyyatı ilə bağlı xidmətləri əlilliyi olan, ahıl, sağlamlıq imkanları məhdud insanlar, hərəkət çətinliyi səbəbindən ərazi qeydiyyat idarələrinə gələ bilməyən vətəndaşlara çatdırır.

İyul ayı ərzində komitənin mobil ofisləri vasitəsilə Şamaxı, Ağsu, Qobustan, Qəbələ, İsmayıllı, Oğuz, Quba, Qusar, Xaçmaz, Şabran və Abşeron rayonlarından olan vətəndaşlara qeydiyyat xidmətləri göstəriləcək. Bu xidmətlərdən qeyd olunan şəhər və rayon sakinləri Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi yanında Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestri Xidmətinin 148 saylı qaynar xəttinə zəng etməklə faydalana bilərlər.

Yerlərdə mobil ofislər vasitəsilə qeydiyyat xidmətlərinin təşkilində məqsəd qeydiyyat xidmətlərinin vətəndaşlara daha rahat və əlverişli üsullarla çatdırılması, daşınmaz əmlakın qeydiyyatı sahəsində sosial məmnunluğun təmin olunmasıdır. 

Mobil ofislərdə göstərilən xidmətlərə daşınmaz əmlakın qeydiyyatı üçün sənədlərin qəbulu, həmin sənədlərin qanunauyğunluğunun yerindəcə yoxlanılması, növbəti prosedurlar barədə ətraflı məlumatın çatdırılması və daşınmaz əmlakın qeydiyyatı ilə bağlı vətəndaşlara zəruri hüquqi məsləhətlərin verilməsi aiddir. Vətəndaşlar təyin olunmuş xüsusi nəqliyyat vasitəsində zəruri sənədləri xüsusi nümayəndəyə təqdim edir. Nümayəndə sənədləri yoxlamaqla, müvafiq istiqamət və məsləhətləri verməklə vətəndaşa yerindəcə xidmət göstərir.

Eyni zamanda, komitənin mobil ofisləri vasitəsilə daşınmaz əmlakın qeydiyyatı prosesində texniki məsələlərin həlli, yerində baxış və mühəndislik işlərinin həyata keçirilməsi, daşınmaz əmlakın müayinəsi, ərazilərdə əmlakların texniki plan-ölçüləri və çöl-ölçmə işlərinin aparılması həyata keçirilir. Bütün bunlar daşınmaz əmlakın qeydiyyatının daha çevik, sürətli və vaxta qənaət etməklə təmin olunmasına səbəb olmaqdadır.

Ardını oxu...

Müasir xidmətlər sayəsində vətəndaşların daşınmaz əmlakın qeydiyyatı üçün müraciətləri gündən-günə artır


Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi vətəndaşların daşınmaz əmlakın qeydiyyatı ilə bağlı müraciətlərinə baxılması, onların qəbul edilməsi, rahat və şəffaf  qeydiyyat  xidmətlərinin göstərilməsi işini diqqət mərkəzində saxlayır. Komitə daşınmaz əmlakın qeydiyyatı sahəsində vətəndaşların belə hüquqlarının  həyata keçirilməsi, sosial,  iqtisadi aspektlərin və vətəndaş məmnunluğunun təmin olunması üçün tədbirləri gücləndirir.

 Bu məqsədlə, komitə yanında Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestri Xidmətinin ərazi idarələrində vətəndaşlara rahat, operativ və şəffaf xidmət üçün yüksək  səviyyədə  şərait yaradılıb. Bakı şəhərinin bütün rayonları və respublikanın bütün bölgələri üzrə günün tələblərinə cavab verən müasir ərazi qeydiyyat  idarələri vətəndaşlara xidmət  göstərir. Belə idarələrdə fəaliyyət müasir əsaslarla qurulub və modern idarəetmə sistemi tətbiq edilir. Əsas məqsəd isə  daşınmaz əmlakın qeydiyyatında vətəndaşlara  keyfiyyətli, şəffaf, və rahat xidmətlərin göstərilməsi ilə sosial məmnunluğu artırmaqdır.

 Bu məqsədə doğru Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi nailiyyətlərini ildən-ilə artırır. Belə ki, daşınmaz əmlakın qeydiyyatı sahəsinin sürətli inkişafı  sayəsində vətəndaşların  daşınmaz əmlakın qeydiyyatına maraqları ilbəil yüksəlir. Qeydiyyat prosesinin sadələşdirilməsi, ərazi idarələrində xidmət  şəraitinin yüksəldilməsi, o cümlədən komitə  tərəfindən həyata keçirilən maarifləndirmə və agahlıq tədbirləri qeydiyyat prosesini stimullaşdırır. Sadə  prosedurlar və keyfiyyətli xidmət vətəndaşların öz əmlaklarını  qeydiyyatdan keçirməsi üçün ərazi idarələrinə cəlb edir. Bu isə nəticədə mülkiyyət  sahəsində vətəndaşların sosial, iqtisadi mənafelərinin təmin olunmasına, sosial  məmnunluğun artmasına səbəb olur.

Ardını oxu...